miercuri, 13 iulie 2011

mi-e teama.



Te-as saruta dar imi e frica ca ma vei saruta inapoi....

Te-as mangaia dar mi-e teama ca ma vei mangaia si tu...

Te-as privi indelung fara frica....din intuneric spre lumina!

Te simt mereu langa mine...dar de fapt nu mai esti!

Vorbesc adesea cu mine, imaginandu-mi un dialog cu tine!

Ma uit la ecran si vad doar culori in miscare, cu tine ma uitam la filme!

Ti-as zambi dar imi e teama ca imi vei zambi inapoi...

Recitesc mesajele si ma gandesc ca si tu faci la fel...

Mananc cu gandul la cum mancai tu...

Scaunul din dreapta e acum gol, inainte singurele lucruri goale erau picioarele tale...

Te-as suna dar imi e frica ca o sa raspunzi...

Vizitez locurile noastre si ma ratacesc in amintiri...

Aud melodiile noastre si mi te imaginez cum dai mai tare si zambesti...

Pozele imi spun o poveste...povestea noastra!

Te vad si nu iti pot spune ce simt...

Te simt si nu iti pot spune ce doresc...

Te doresc si imi inghit dorintele...

Te las pentru ca mi-e frica sa te tin...

Nu e frica...

Ba e..

E frica de a nu te rani mai mult de cat am facut-o pana acum.

Un comentariu:

  1. ti-am scris pe mess in legatura cu trench-ul ,id-ul meu este gablontzuri.
    http://haine-de-toate-felurile.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere